joi, 9 octombrie 2014

Mix de biscuiti fara gluten si fara zahar.



Biscuiti deliciosi din faina fara gluten Dr Schar , ovaz si faina de mei.

Am facut 3 feluri de biscuti:cacao, ghimbir-scortisoara si nucsoara si cu lamaie.
Reteta:Nu am lucrat cu o cantitate exacta  ci am mers la,,ochi,, dupa cum urmeaza:
Compozitia a fost aceeasi pt biscuitii cu lamaie si ghimbir:faina Dr Schar,mei,ovaz fulgi,apa,sare,1lingura ulei f soarelui presat la rece,extract stevie-am amestecat totul am impartit compozitia in 2 si am adaugat la o parte(lamaie zeama si coaja) si (scortisoara, nucsoara si ghimbir)
Biscuitii cu cacao(cei mai deliciosi"D):faina Dr Schar 1 cana,2 linguri cacao, 1 lingura pudra  roscove,sare,apa,2 linguri ulei-amestecam bine  , formam  bilute pe care le turtim intre palme sau cu o furculita.I-am copt 10-15 min  .Pofta Buna!








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu